Юридический офис Сумской области / Legal office of Sumy region
Последние новости:
Законом України «Про державний бюджет України на 2018 рік» з 01 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розм...
от 11 декабря 2017 года № 126 о Внесении изменений в Положение о порядке проведения выездных, невыездных (камеральных) проверок по соблюдени...
в предоставлении психиатрической помощи, согласно оному с 10 июня 2018 года вводится в действие новый порядок судебного рассмотрения вопроса...
Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що Законом України від 03.10.2017 № 2148-VIІІ «Про внесення змін до деяких законод...
тел.: (050) 177 46 16; (067) 542 94 00
Партнерская программа:
Законом України «Про державний бюджет України на 2018 рік» з 01 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1762 гривні на місяць.

З огляду на наведене з 01 січня 2018 року діють нові ставки адміністративного збору:

Державна реєстрація права власності:
у строк, що не перевищує 5 робочих днів - 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (180 грн);
у строк 2 робочі дні – 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб (1760 грн);
у строк 1 робочий день – 2 прожиткових мінімуму для працездатних осіб (3520 грн);
у строк 2 години – 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (8810 грн).
Державна реєстрація іншого речового права:
у строк, що не перевищує 5 робочих днів – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (90 грн);
у строк 2 робочі дні – 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (880 грн);
у строк 1 робочий день – 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб (1760 грн);
у строк 2 години – 2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (4410 грн).
Державна реєстрація обтяжень речових прав, іпотеки – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (90 грн).
Внесення змін до записів Державного реєстру прав – 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (70 грн).
Отримання інформації з Державного реєстру прав:
отримання інформації, витягу в паперові формі – 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (40 грн);
отримання інформації, витягу в паперові формі – 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (20 грн).
Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з 1 січня 2018 року:

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою) – 530 грн.
Скорочені строки реєстрації для юридичних осіб:
від 2 год. до 6 год.: 1060 грн. та додатково адміністративний збір - 530 грн.
протягом 2 год.: 2650 грн. та додатково адміністративний збір - 530 грн.
Державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію – 180 грн.
Державна реєстрація змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця – 180 грн.
Скорочені строки реєстрації для фізичних осіб-підприємців:
від 2 год. до 6 год.: 360 грн. та додатково адміністративний збір - 180 грн.
протягом 2 год.: 900 грн. та додатково адміністративний збір - 180 грн.
Державна реєстрація на підставі документів, поданих в електронній формі – 75 % від відповідного розміру адміністративного збору.
Виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника (щодо юридичної особи) – 160 грн.
Виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника (щодо фізичної особи – підприємця) – 50 грн.
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру у вигляді витягу – 90 грн.
Надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 120 грн.
Смотрели: 225 раз
Юридический офис Сумской области / Legal office of Sumy region
тел.: (050) 177 46 16; (067) 542 94 00
© Юридический офис Сумской области / Legal office of Sumy region